למידה פרטנית: למידה באמצעות מדריך ויועץ מקצועי שיסייע לתווך וללמד את תכני הלימוד באמצעות מפגש הדרכה פרטני, אשר יתקיים במשרדי מכון עץ הדעת (דרך יפו 51, חיפה). הלמידה הפרטנית תותאם לצורכי הלקוח בשיטת Tailor Made – לפי צרכים מותאמים אישית. משך כל מפגש: 3 שעות (תוקף הלמידה מוגבל לתקופה של חודש ימים) הערה: משך המפגש יחל בשעה שתואמה וסוכמה מראש עם הלקוח/ה.


1700 

קרא עוד


מהו מבחן הדפ"ר:
מבחני דפ"ר (דירוג פסיכוטכני ראשוני) הינם המבחנים אותם נדרש לעבור מועמד המעוניין להתקבל לתפקיד במשטרת ישראל (ובארגונים נוספים כגון: צה"ל). מבחנים אלה הם חלק ממערך שלם של מיונים בתהליך הקבלה לתפקידי משטרה, ומטרתם לבחון את מידת ההתאמה בין כישורי המועמד ובין דרישות וצרכי התפקיד – באופן שיאפשר לנבא את הצלחתו בעבודה כשוטר.

מה בודק המבחן:
הדפ"ר מורכב מסוללת מבחנים שנועדו לבחון את רמתו הקוגניטיבית של המועמד בשלושה תחומים: צוּרָנִי, כמותי ומילולי. בין כשרי החשיבה הנבדקים ניתן למנות תפיסה מרחבית, הבנה צוּרָנִית, יכולת היסק, הפשטה ויישום, מסוגלות לעיבוד וניתוח מידע בזמן אמת, כישורי ארגון ודיוק בעבודה, ריכוז ועוד.

זמני המבחן:
כל מבחן מוגבל בזמן בדרך-כלל כ 10-25 דקות למבחן.
סוללת מבחני הדפ"ר אורכת כ 2-3 שעות ביום מיונים סטנדרטי.

סגנון המבחן:
מבחני הדפ"ר מתקיימים בלשכת הגיוס של משטרת ישראל (ברחוב רזיאל 9 בתים) והינם ממוחשבים, בסגנון רב-ברירה (מבחן 'אמריקאי' – שאלה אחת עם מספר אופציות לבחירת תשובה אחת).

לכניסה למבחן לדוגמה נא להיכנס לקישור הבא:    מבחן לדוגמה

לקבל מידע נוסף ולצפייה בדוגמאות לשאלות, נא להיכנס לאתר לשכת גיוס של משטרת ישראל: לשכת גיוס